poniedziałek, 30 lipca 2012

15 opowiadanie + ankieta

Najpierw opowiadanie. No i tak na marginesie proszę o odwiedzanie bloga, bo go zawieszę


Następnego dnia siedzieliśmy w pokoju czteroosobowym i cały czas gadaliśmy. Oczywiście nie było innej opcji.
Eddie spał chyba do południa. a ja, Fabian i Nina gadaliśmy.
- Czego my właściwie szukamy?
- Tej Księgi Umarłych, bo, jak Sarah powiedziała, Maska Anubisa na razie jest nieważna.
Na nasze nieszczęście Eddie słyszał kawałek tej rozmowy.
- O czym wy mówicie? Co to jest ta Księga Umarłych?
- Bo to jest na historię. Nina i Fabian dostali jakąś dodatkową pracę.
- Aha, spoko.
No i dalej gadaliśmy, ale teraz na jakieś głupie tematy, bo Eddie nie był w Sibunie.
Dwa dni później Sweet obudził nas z samego rana.
- Uczniowie! Możecie już wyjść z pokoi. A i szkoła będzie już dzisiaj, także radzę się już ubierać.
- Co? już mamy iść do szkoły? - Zapytał Eddie - nie odpocząłem jeszcze.
- No, trudno, dyro to wymyślił, nie ja - pocieszył go Fabian, który sam nie był szczęśliwy z powodu szkoły.
- A wy nie mieliście jakiejś pracy? - Jak na nasze nieszczęście, zapytał Eddie
- Mieliśmy, ale oddamy ją jutro.
- Ok, to ja nie wnikam.
Tydzień później, na długiej przerwie, Eddiemu puściły nerwy.
- Co to za tajemnice?
- Nie rozumiem o czym mówisz.
- Dokładnie to rozumiesz, tylko nie chcesz się przyznać. Od czasu ich powroty, ciągle za nimi, a raczej z nimi, łazisz. W ogóle nie masz dla mnie czasu. Myślałem, że w związku nie ma tajemnic.
- Ale...
- Wiesz, co? Z nami koniec - I poszedł. Wbił mi tym nóż w plecy. A ja się rozpłakałam i usiadłam koło mojej szafki. Skulona. Ominęłam lekcję historii, a w środku tej lekcji uciekłam , sama nie wiedziałam, gdzie.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


I jak? podoba się? Zanim dodam ankiety, chcę coś ogłosić. Jeszcze raz o tym powiem. Oglądalność bloga znowu spadła. Jeśli nie podskoczy, to po prostu zawieszę, albo przestanę pisać na tym blogu.

A tematem notki jest wynik ankiety:





A więc będzie najwięcej par, a raczej o parach. Oczywiście będzie też trochę o tajemnicach. I jak w niektórych scenariuszach, które czytałam, na razie nie będzie ślubów. Sama głosowałam na pary :)

+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

2 komentarze: