czwartek, 26 lipca 2012

12 opowiadanie

No i jak zapowiedziałam - pierwsze opowiadanie na tym blogu. Później dodam jeszcze jedno :)

Wzięłam Eddiego za rękę i zapytałam:
 - Dlaczego nie powiedziałeś ojcu, że jesteśmy parą? Nie mam o to żalu, ale dlaczego.
 - To skomplikowane. Po prostu nie chciałem, żebyś miała z nim do czynienia więcej, niż teraz - odpowiedział, ale wyraźnie się bał.
Pięć dni później czekaliśmy zwarci i gotowi na powrót reszty uczniów s Domu Anubisa. Pierwszy był Fabian, zaraz potem Nina, Mara, Joy i Amber, które serdecznie przywitałam, no i wielki spóźnialski - Alfie.
A Jerome... Jerome przyjechał dopiero wieczorem. Dlaczego? Tego nie wiem.
W domu od razu urządziłyśmy sobie "babskie pogaduchy". Chłopaki nie zamierzali wchodzić nam w drogę.
Godzinę później od dziewczyn wyrwał mnie Eddie. Po postu podszedł i wypalił:
 - Musimy pogadać, gaduło.
Odeszłam z Eddiem za bok.
 - Zwariowałeś? A jak ktoś nas przyłapie?- Powiedziałam, ale on się tym w ogóle nie przejmował. Pocałował mnie. Bałam się, że ktoś nas zobaczy.
Jak się później okazało, miałam powody do zmartwień. Amber, jak się później okazało, widziała nas, gdy szła o pokoju. Jednak zawróciła, gdy nas zobaczyła.
Wtedy nic się nie liczyło, tylko to, że jestem z Eddiem szczęśliwa.
Lecz jedna rzecz, najgorsza jaką mógł zrobić, przeważyła wszystko. Nawet nie chodziło o zdradę.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I jak? Podoba się? Piszcie w komentarzach, tylko szczerze. Sory, że tak krótko. Postaram się, żeby następne było dłuższe. Następne opowiadanie dopiero wieczorem.


+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

7 komentarzy:

  1. No ja jestem pod wielkim wrażeniem!! Super!! Czekamy na następne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super kiedy nastepne???

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna, ale chyba Eddie będzie pracował dla Victora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy mogłabyś nie zdradzać szczegółów? Ale nie tylko to bd robił ;)

      Usuń
    2. Tutaj Deenie ci czyta w myślach, a mi czyta w myślach Mo ;) !! Ale jest śmiech!! A i kiedy następny??

      Usuń
    3. sory, dzisiaj, tzn później dodam dwa ;) bo zaraz mi tu mama wpadnie i będzie jedna z jej gadek w stylu : "wyłączaj już to!" a z Dennie jest zlew ;p

      Usuń