czwartek, 19 lipca 2012

4 scenariusz

I jedziemy z czwartym scenariuszem. Potem dodam jeszcze jeden ;).

{Wszyscy krzyczą}
Se: {Znika}
N: Ta zjawa mi groziła, ale wiemy, gdzie jest następna wskazówka.
F: Albo księga {uśmiecha się}
N: Fabian, jesteś genialny {przytula go}
P: Dobra, dobra. Koniec tych czułości.
A: No, lepiej sprawdźmy ten schodek.
F: {Sprawdza, czy coś jest pod schodkiem} nic tu nie ma.
N: A może to nie o schodek chodzi.
Al: No, tu jest szafka. Może tam coś jest.
N: {Otwiera szafkę} Jest! Księga Izydy.
F: Sprawdź, czy jest wskazówka.
N: "Ma data urodzenia jest kluczem do ściany"
P: Co to w ogóle ma znaczyć?
N: Nie wiem. Dobra, jutro tu wrócimy.
F: A może tu wrócimy, jak się czegoś domyślimy?
N: Fabian ma rację. A teraz chodźmy. {Wszyscy wychodzą z piwnicy}
A: {Potyka się}
V: Kto tam jest?
{Wszyscy uciekli do swoich pokoi}
V: {Do siebie} to pewnie myszy.

{Rano, jadalnia}
T: Dobra, kończcie to śniadanie, bo spóźnicie się do szkoły.
Jo:  Fabian, pójdziemy razem do szkoły?
F: Nie, Joy. Idę z Niną. {Całuje Ninę}
Jo: {Odchodzi}
{Wszyscy wyszli, poza Eddiem i Patricią}
E: Może pójdziemy razem do szkoły?
P: To chyba nie jest najlepszy pomysł. Jeszcze wezmą nas za parę. Pójdę sama.
E: Jak chcesz. Ja jeszcze wrócę do domu po książkę.
P: Ok, to narka.

{W domu}
E: {Do siebie} no czemu ja nie poczekałem? Ale jestem głupi. Ona i tak będzie moja.
V: Panie Miller. Dlaczego pan jeszcze nie jest w szkole?
E: No już idę.

{Po lekcjach, szkoła}
E: {Do Fabiana} widziałeś Patricię?
F: No rozmawia z Niną, a co.
E: Nie, nic. {Czeka, aż Patricia i Nina skończą rozmawiać}
P: No to cześć Nina.
E: {Podchodzi do Patricii} Hej.
P: Ty mnie śledziłeś?
E: Nie, wrócimy razem ze szkoły?
P: To nie jest najlepszy pomysł.
E: No weź, proszę.
P: Nie, głuchy jesteś?
E: Proszę.
P: Dobra, ale robię to tylko dlatego, żebyś się odczepił.
E: Ok. {Szelmowsko się uśmiecha}

{Eddie i Patricia wracają razem ze szkoły}
E: A może pooglądamy u mnie film?
P: Czy miałaby to być randka?
E: Jeśli chcesz. No to co?
P: Dobra, ale jako kumple.
E: Ok.

{Tymczasem w salonie}
Jo: {Chce pocałować Fabiana}
F: Joy, co ty robisz? Ja jestem z Niną.
Jo: No dobra.
N: {Wchodzi} Jej Fabian. {Przytula go}
F: {Całuje Ninę}
Jo: {Patrzy z zazdrością}
V: {Wchodzi} Wszyscy mieszkańcy Domu Anubisa. Zebranie na dole. Proszę, schodzimy na dół.
{Wszyscy schodzą i wchodzą do salonu}
V: Pewnie poznaliście już nowego ucznia. Musimy ustalić sobie kilka spraw. Wczoraj słyszałem kroki po godzinie policyjnej. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie, chodzimy spać o 22. Po 21 nie wolno wychodzić z pokoi. Dziś idziemy spać o 21. Koniec zebrania. {Wychodzi}
E: On jest zawsze taki?
P: Tak, zawsze.
{Wszyscy wychodzą z salonu, zostaje tylko Eddie i Patricia}
E: Czyli mamy spać o 22?
P: Tak, niestety.
E: Masakra. Kiedy oglądamy ten film?
P: Może pojutrze, co?
E: Mnie pasuje. może być o 18?
P: Ok.
E: Tylko pozbędę się Fabiana.

{Pokój Eddiego i Fabian`a}
E: {Wchodzi}
F: {Czyta}
E: Słuchaj, mógłbyś pojutrze o 18 gdzieś wyjść?
F: Ok, ale po co?
E: Umówiłem się.
F: Z kim?
E: Z Patricią.
F: Z Patricią? Jak ją przekonałeś?
E: A to jest już moja sprawa.

{Wieczorem, piwnica}
N: Nic tu nie ma.
F: Musi coś być.
Al: {Opiera się o ścianę, otwiera się korbka z czterema polami}
N: Alfie, co to jest?
Al: Nie wiem, ja nic nie zrobiłem.
P: Właśnie, że zrobiłeś, Alfie. Patrzcie, coś tu jest.
N: {Kręci korbkami, pojawiają się cyfry}
A: Co to jest?
N: Sarah powiedziała, że jej data urodzenia jest kluczem.
P: Kiedy urodziła się Sarah?
N: W 1915 roku. {Wykręca te cyfry na korbkach, rozsuwa się ściana}
A: Otworzyło się!.
Al: Co tam jest?


Do następnego, dzisiejszego, scenariusza ;)

+ Zapraszam do komentowania.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl 

5 komentarzy:

  1. Super scenariusz nie mogę się doczekać następnego i Peddie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny scenariusz , czekam na następny. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Biorę się za czytanie kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 56 yr old Web Developer II Allene Capes, hailing from Cookshire enjoys watching movies like The Derby Stallion and Acting. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. znajdz te informacje tutaj

    OdpowiedzUsuń