wtorek, 24 lipca 2012

10 scenariusz + oświadczenie

Piszę dzisiaj jak najszybciej, bo wczoraj nie mogłam już dodać scenariusza.

{Patricia i Eddie rozmawiali do 12}
P: Chyba już wracamy, nie?
E: Nie, ja muszę wracać.
P: Zostawisz mnie tu?
E: Nie, tylko ja cię zaniosę.

{20 minut później, Dom Anubisa}
E: Nie idziesz na górę?
P: Zmuś mnie.
E: {Całuje ją} teraz idziesz?
P: Nie. Albo dobra.
E&P: {Siadają na łóżku}
E: Muszę ci coś powiedzieć. Moim ojcem jest...Sweet.
P: Dlaczego mi wcześniej nie powiedziałeś?
E: Bo bałem się, jak zareagujesz.
P: Idziemy się przejść do lasu?
E: Ok.
{W lesie}
E: Patricio, gdzie jesteś?
P: {Dostaje gałęzią w głowę i traci przytomność}
E: {Znajduje Patricię}, i zanosi ją do domu}

{10 minut później, Dom Anubisa}
E: {Podchodzi do Trudy}
T: Co się stało, gwiazdko?
E: Patricia dostała gałęzią w głowę i straciła przytomność.
T: Matko, gdzie ona jest?
E: W pokoju.
E&T: {Wchodzą do pokoju Eddiego i Patricii}
P: {Budzi się}
T: Gwiazdko, nic ci nie jest?
E: Trudy, ty idź gotować obiad, a ja się nią zajmę.
T: Dobrze {wychodzi}.
P: Co się stało?


Sorry, że znowu wyszło krótko. Teraz druga część notki. Jeżeli tego bloga nie zacznie odwiedzać więcej ludzi, przestanę na nim pisać lub każdy scenariusz będzie taki, jak teraz. Chcę również podziękować osobom, które regularnie odwiedzają tego bloga. Poprawcie mi humor komentarzami :|

+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

12 komentarzy:

  1. Jak ty przestaniesz pisać tego bloga, to ja się zabije i też przestanę pisać swojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przesadzaj. Jak będzie więcej odwiedzin i komentarzy to nie przestanę i jeszcze założę drugiego, ale z opowiadaniami :)

      Usuń
    2. Ale ja nie przesadzam!!

      Usuń
  2. twoj bolg jest super!!! Nie odchoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Nie odchodź! To napisz, ile masz tych odwiedzin, to zobaczymy, czy masz dotego powód. Ok? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod komentarzami powyżej!! Podpisuję się moimi czterema łapami!!! Nie odchodź!!! My ciebie Bardzo lubimy!!! I załóż Drugiego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie odejdę, ale kompletnie nie mam pomysłów na tajemnice. podsuniecie mi jakieś pomysły na scenariusze? Może być na konkurs :)

      Usuń
    2. Już wymyślam dla Ciebie pomysły.

      Usuń
    3. Eddie może pracować dla Victora i dlatego będzie koniec Peddie.
      Sibuna może odkryć tajemne przejście na strychu i tam będą śmiertelne zadania, ale on muszą odnaleźć Krzyż Ankh, inaczej cały świat czeka wieczna ciemność.

      Usuń
    4. Ok, nie będziecie się nudzić i o twoich pomysłach wiem, tylko na raziw innym ich nie zdradzę :)

      Usuń