poniedziałek, 23 lipca 2012

9 scenariusz

Hej, Nie mam tu co napisać ^^.

V: {Zmierza w stronę pokoju Patricii i Eddiego}
P: O nie, Victor tu idzie.
V: {Wchodzi} a już myślałem, że chodzicie po domu.
P: Nie chodzimy, ale rozmawiać możemy, tak?
V: Tak. W końcu nie idziecie jutro do szkoły {wychodzi}.
E: No co, gaduła się przestraszyła?
P: Teraz to ty zaczynasz.
E: No, soki.

{Następny dzień, pokój Patricii i Eddiego}
P: {Budzi się}
E: Dzień dobry. Jak zjesz śniadanie, mam dla ciebie niespodziankę.
 P: Co to?
E: Nie powiem ci, to niespodzianka.

{20 minut później}
E:  Gotowa?
P: Tak, a gdzie idziemy?
E: Zobaczysz {Zasłania jej oczy rękami}
{10 minut później, jakaś jaskinia}
P: Już?
E: Tak.
P: Matko, ale tu pięknie {potyka się}
E: {Łapie ją} uważaj, bo spadniesz.


Sorki, że tak krótko, ale mama się drze, że tyle siedzę. Wcześniej oglądałam film ;P.


+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

3 komentarze:

  1. Super! O i zgłoszenie na konkurs miałam przesłać w tamtym tygodniu, ale zrobię to w tym :D

    OdpowiedzUsuń