wtorek, 17 lipca 2012

1 scenariusz

Jedziemy z 1-szym scenariuszem. Później dodam jeszcze jeden.

{Koniec wakacji, Nina przyjeżdża do domu}
N: Cześć Trudy. Czy ktoś tu jest?
W(szyscy): Niespodzianka!
A: Nina! jak się cieszę, że już przyjechałaś.
P: No właśnie, strasznie nam ciebie brakowało.
N: Mnie was też {wszyscy się ściskają}.

{Nina i Fabian odchodzą na bok}
F: Miło Cię widzieć, Nino.
N: Ciebie też, Fabian.
F: Nie powinniśmy porozmawiać o tym, co stało się na balu?
N: Chyba powinniśmy.
F: My jesteśmy teraz oficjalnie parą?
N: Raczej tak.
{Nina&Fabian całują się}
A: {Podchodzi} O jak fajnie. Jesteście już oficjalnie parą?
F: No tak. Jesteśmy już oficjalnie Fabiną.
A: Jak fajnie.
Al: {Podchodzi} Amber, w czasie balu powiedziałaś mi, że będziesz moją dziewczyną.
A: No tak, ale myślałam, że umierasz.
P: {Podchodzi} o czym rozmawiacie?
Al: Amber nie chce być moją dziewczyną, chociaż mi obiecała.
P: No tak, obiecałaś mu.
Al: Dzięki Trixie.
N: No w sumie, obiecałaś.
Al: No widzisz, Amber. Dlaczego nie chcesz być moją dziewczyną?
A: No dobra, będę. Właśnie, Alfie. Jako mój chłopak możesz zrobić mi late z podwójną pianką.
Al: Z cukrem?
A: Tak.

Al: {Idzie zrobić kawę Amber, spotyka Jerome`a}
J: Gdzie idziesz, Alfie?
Al: Zrobić kawę Amber, a co?
J: Nie, nic. Jesteś teraz jej służącym?
Al: Nie, chłopakiem {uśmiech}.
J: Chłopakiem - Służącym?
Al: {Odchodzi}.
J: Ej, no co ty, Alfie?

{Alfie przynosi Amber kawę do salonu, w którym jest cała Sibuna}
A: Oh, dzięki Alfie.
Al: Wszystko dla mojej Amber.
N: {Szeptem} Musimy omówić sprawy Sibuny.
A: Super, wracamy do akcji.
S: Nino, musisz ją znaleźć. On jest blisko. Księga musi być twoja.
N: Saro!
F: O co chodzi, Nino?
N: Sarah, widziałam ją.
F: Co ci powiedziała?
N: Powiedziała, że muszę znaleźć jakąś księgę, bo on jest blisko i to, że księga musi być moja.
F: Co to znaczy?
P: Jaka to księga?
N: Nie mam pojęcia. A ten on?
P: To pewnie Victor.
N: No jasne. Dobra na razie się rozpakujmy i się z tym prześpijmy. Jutro zobaczymy.
{Sibuna rozchodzi się do swoich pokoi}

{Sen Niny}
S: Nino, musisz znaleźć księgę, zanim on to zrobi.
N: Jaką księgę, Saro?
S: Księgę Izydy.
N: Księgę Izydy? Gdzie jej szukać, Saro?
S: Musisz znaleźć też Maskę Anubisa. W Księdze Izydy jest wskazówka, gdzie jej szukać.
N: Ale gdzie szukać księgi, Saro?
S: Księgi Izydy w miejscu szukaj, gdzie wiatr w piwnicy trzy razy zastuka.
N: {Budzi się.}

1 komentarz: