wtorek, 17 lipca 2012

2 scenariusz + przeprosiny + prośba

No i 2 scenariusz dzisiaj.

{Nina idzie do jadalni, są tam już Fabian, Amber, Patricia i Alfie}
N: Hej wszystkim.
S(ibuna): Cześć!
N: {Szeptem} śniła mi się Sarah. Mówiła, że muszę znaleźć też Maskę Anubisa.
P: Ale gdzie ich szukać?
N: Sarah powiedziała, że w Księdze Izydy jest wskazówka, gdzie szukać Maskę Anubisa. Sara powiedziała też "Księgi Izydy w miejscu szukaj, gdzie wiatr w piwnicy trzy razy zastuka".
A: Ale co to znaczy?
N: Że schodzimy do piwnicy{uśmiech}.
{Do jadalni wchodzą Mick, Mara, Jerome, Joy i Trudy}
Mi: Słuchajcie! Wyjeżdżam do Australii.
W: Jak to?
Mi: Mam stypendium. Wyjeżdżam jutro.
M: Jutro? {zapłakana wychodzi}
Mi: Maro, poczekaj.
J: Wielka szkoda, nie {szelmowsko się uśmiecha i zaczyna jeść}

Sorry, że taki krótki, ale nie miałam więcej czasu. A co do problemu z godzinami, postaram się to jakoś naprawić. Chcę was jeszcze prosić o to, żebyście reklamowali mojego bloga. Wysyłajcie linki znajomym, wstawiajcie je na jakieś strony. A jeśli popularność bloga wzrośnie do pewnego poziomu, postaram się wam to jakoś wynagrodzić (np. jakimś dłuższym scenariuszem specjalnym). Zachęcam was również od brania udziału w ankietach (za raz dodam jedną). Do następnego scenariusza.

3 komentarze: