wtorek, 17 lipca 2012

Powitanie

Mam na imię Kasia i mam 12 lat. Moje zainteresowania to: grafika, oglądanie TV, czytanie i coś tam się jeszcze znajdzie. Moim ulubionym sportem jest piłka nożna (!), a serialem Tajemnice Domu Anubisa. Na tym blogu będę pisała scenariusze od 2 sezonu HoA. Liczę na wasze komentarze i głosowanie w ankietach. Proszę również o obiektywne oceny. Scenariusze będą pojawiały się raczej codziennie (za luki z góry przepraszam), czasami po 2-3 dziennie. Nieobecności postaram się usprawiedliwiać z góry. Mam nadzieję, że scenariusze się wam spodobają.

2 komentarze:

  1. myśle że to będzie fajny blog , będe zaglądać . ładny nagłówek . : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam 12 lat i też piszę scenariusze na moim blogu, wpadnij.
    PS. To ten z tytułem Slow It Down

    OdpowiedzUsuń