sobota, 28 lipca 2012

13 opowiadanie + przeprosiny

Najpierw opowiadanie :)

Następnego dnia Amber zwariowała. Zaczęła wrzeszczeć, że ja i Eddie jesteśmy razem, chociaż to już wszyscy wiedzieli.
Po śniadaniu dziewczyny wzięły mnie w obroty, a chłopaki wzięli gdzieś Eddiego.
Zaczęły pytać, dlaczego im nie powiedziałam, dlaczego udawałam, że go nie lubię, A co je to obchodziło?
Po całym przesłuchaniu poszłam do pokoju
 - Co zrobiły? - Spytał Eddie - oni chcieli mnie gdzieś wyciągnąć.
 - Lepiej chodźmy sami.
Poszliśmy razem na długi spacer do parku.
Kiedy wróciliśmy, przestraszył mnie cały dom Anubisa. Oni po prostu zwariowali. Zrobili jakąś głupią imprezę. Z jakiego powodu? Tego nie wiem.
Wiem to, że po tej imprezie zabrzmiała szpilka, a później zrobiliśmy zebranie Sibuny..
Nie miałyśmy żadnej zagadki. Tylko to, że mamy szukać tam, gdzie już byliśmy. Weszliśmy do tegfo starego korytarza.
 - Ale tego tu nie było - powiedział Fabian, a my w pełni się z nim zgodziliśmy.
W tym momencie pojawiła się Senkhara i Jakaś inna tajemnicza postać...
 - Księga Umarłych. Ona jest blisko. Znajdź ją albo zapłacisz najwyższą cenę.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


A teraz chciałam was przeprosić. Nie dość, że nie dotrzymałam słowa przedwczoraj, bo dodałam jedno opowiadanie, to wczoraj nie dodałam wcale. Nie mam żadnej dobrej wymówki, tylko to, że nie miałam weny. Jutro postaram się dodać dwa scenariusze, a jeśli nie będę miała weny, to napiszę z przymusu chociaż jeden. Sory, że takie krótkie to opowiadanie, ale będę dodawała dłuższe, jeśli będzie więcej odwiedzin. Wczoraj zarejestrowałam tylko 61! Odwiedzajcie, będą dłuższe.


+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

2 komentarze: