piątek, 3 sierpnia 2012

Przeprsiny

Wielkie sorry, że nie pisałam przez tyle dni, ale obiecuję wam, że notek będzie więcej. Powodem mojego niepisania było to, że, przez dni : wt-pt, byłam u cioci i nie miałam dostępu do neta. Postaram się, żeby następne opowiadanie było dłuższe. Następne dodam jutro.
Chcę wam powiedzieć, że jest mi przykro, bo pod ostatnią notką jest tylko 1 komentarz ( za co dziękuję mojej drogiej Summer). Chcę was zmobilizować do komentowania, więc od teraz pod każdą notką z opowiadaniem ma być przynajmniej 5 komentarzy, żebym dodała następne. Jednak teraz postaram się, żeby opowiadania były dłuższe.
Konkurs został zakończony, jednak dostałam tylko jeden pomysł.

+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

2 komentarze:

  1. Wiem, miałam wysłać pomysł, ale miałam takie zawalone dni z moimi wszystkimi blogami... Sory ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie jestem zła. Ja trochę zawaliłam z notkami :(

      Usuń