niedziela, 29 lipca 2012

14 opowiadanie + podziękowanie

Najpierw opowiadanie.

Mieliśmy szukać Księgi Umarłych.
Nina przyszła rano do salonu.
 - Przyśniła mi się Sarah - powiedziała Nina. - Mówiła, że Maska Anubisa jest nieważna, a Księgę Umarłych musimy znaleźć jak najszybciej.
 - Gdzie ona jest?
 - Nie mam pojęcia.
Potem była wizyta Sweet`a.
 - Uczniowie! Natychmiast do swoich pokoi. Dzisiaj dostaniecie zapasy jedzenia, picia i macie je oszczędzać. Pamiętajcie, że kiedy damy wam znać, nie będzie już wyjścia z pokoju.
 - Co się stało? - Spytaliśmy przerażeni.
 - Będzie tu odgazowywanie. Przyjdą pracownicy i będą oczyszczać powietrze przez dwa dni.
 - Co? Mamy siedzieć dwa dni w pokojach?
 - Niestety, tak.
 Wtedy obok Niny pojawiła się Senkhara i jakaś inna tajemnicza postać. Ja też ją widziałam.
 - Proszę pana, a możemy przenieść się do tego pokoju na strych? Żeby były cztery osoby.
 - No dobrze, a kto?
 - To może ja i Eddie, Nina i Fabian? - Zapytałam.
 - Dobrze, macie dwie godziny, żeby się przenieść - i Sweet zaczął gderać, a po tych słowach przestałam go słuchać.
Wtedy cieszyłam się jak dziecko.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Sory, że tak krótko, ale, jak mówiłam, nie mam weny.Dzisiaj tylko jeden i będę dodawać po jednym przez jakiś czas, ale postaram się, żeby były dłuższe.
Chcę wam podziękować za 1 000 odwiedzin. Odwiedzajcie mojego bloga i komentujcie.
Dziękuję również wszystkich obserwatorom (7). Bez was byłabym samotna.
Jutro dodam wyniki ankiety.

+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

2 komentarze: