niedziela, 22 lipca 2012

8 scenariusz

No i następny scenariusz. Sory dla anty-fanów Peddie, ale nie mam teraz weny do zagadek ;)

E: Przytulić cię, tak? {Kładzie się koło Patricii i przytula ją}
P: Nie za szybki jesteś?
E: Nie udawaj, że nie chcesz się do mnie przytulić.
P: {Zrzuca Eddiego z łóżka}
E: Dlaczego to zrobiłaś?
P: Lepiej usiądźmy na fotelach.
E: Jak chcesz {Przesuwa fotele naprzeciwko telewizora}
P: {Wstaje i się potyka}
E: {Łapie Patricię} a jednak na mnie lecisz.
P: Dzięki.
E:&P: {Siadają na fotelach}
E: {Przytula Patricię}
P: Co ty robisz?
E: Ratuję cię przed strachem
P: {Sarkastycznie} dzięki.

{1 godzina później}
P: No, koniec filmu.
E: Szkoda.
P: Jest 16:30, co robimy?
E: Może pomożesz mi posprzątać.
P: Taa, jeszcze czego.
E: To ja się rozpakuję do końca.
{Do Patricii dzwoni Nina}
N: Co się u was dzieje?
P: Wiesz, co się stało?
N: Nie, co?
P: Victor pozamieniał wszystkim pokoje.
N: {Robi krzywą minę} a z kim ja mam?
P: Ty masz z Fabianem, Amber z Alfiem i Joy, a Mara z Jeromem.
N: Fajnie, a ty z kim?
P: Z największym palantem świata. Z Eddiem.
E: Słyszałem to.
P: Miałeś słyszeć.
N: To ja wam nie przeszkadzam, hej.
P: Hej.
N: {Rozłącza się}
E: Wyjdziemy do klubu na imprezę?
P: Ok.

{2 godziny później, klub}
J{akiś}M{ężczyzna}: {Podchodzi do Patricii} zatańczymy?
P: Jasne.
E: {Podchodzi do nich}co ty tu robisz?
P: Co ty {kładzie akcent} tu robisz? {Wybiega na zewnątrz}
E: {Dogania ją}
P: O co chodzi?
E: Dlaczego taka jesteś?
P: Jaka?
E: Najpierw mówisz, że mnie lubisz, a potem wyzywasz od najgorszych.
P: To wcale nie tak, ja...
E: {Całuje Patricię}
P: No to to w ogóle miało być?
E: Jak jesteś zła, to mnie walnij.
P: Nie jestem zła.
E: To o co chodzi?
P: O to, że ja cię naprawdę lubię, tylko nie wiem, jak to powiedzieć.
E: Ale ja już to wiem, idziemy do domu?
P: Ok.

{10 minut później, pokój Eddiego i Patricii}
P: Co robimy?
E: Jest dopiero 19, zróbmy własną imprezę.
P: Victor się wkurzy {uśmiecha się}.
E: Ooo. Dziewczynka boi się Victora {bierze ją na ręce}.
P: Nie boję się i co ty robisz?
E: {Włącza muzykę}
E&P: {Tańczą}

{2 godziny później}
P: Nie wiem, jak ty się czujesz, ale mi nogi odpadają.
E: Zmęczona?
P: Idę się wykąpać {Wchodzi do łazienki}.
{20 minut później}
P: {Wychodzi z łazienki}
E: {Bierze Patricię na ręce i kładzie do łóżka}
P: Co ty robisz?
E: Ponoć bolały cię nogi.
P: No i dalej bolą. Dzięki.
E: Ja też pójdę się wykąpać {Wchodzi do łazienki i, po jakimś czasie, wychodzi}.
P: Dobranoc
E: {Całuje Patricię} słodkich snów {kładzie się do łóżka}
P: Ale reszcie na razie nie mówimy?
E: O czym?
P: O tym, że jesteśmy razem. Bo chyba jesteśmy.
E:: No, jesteśmy. Tak, nie mówmy im, bo od razu zaczęliby drążyć temat.
P: Czyli mamy dalej sobie skakać do gardeł?
E: Tak, tylko mnie za bardzo nie atakuj.

{Patricia i Eddie gadali do 2 w nocy}
P: Tak późno, a ja nawet nie słyszałam szpilki.
E: Ja też nie. Luz, Patricia, jutro i tak nie idziemy do szkoły.
P: No, racja.
E: A od kiedy mnie polubiłaś?
P: Od naszego pierwszego spotkania, a ty mnie?
E: Nie wiem, chyba w międzyczasie się w tobie zakochałem.
P: Aha. Fajnie, że mamy razem pokój, nie?
E: No. Tak to bym teraz pewnie już dawno spał, a wcześniej sam słuchał muzyki.
P: Musimy chyba podziękować Alfiemu i Jerome`owi.
E: Ni i Victorowi.
P: I jego ukochanej szpilce.
E&P:: {Śmieją się}
V: {Zmierza w stronę pokoju Eddiego i Partricii.
P: O nie, Victor tu idzie.


 Do następnego scenariusza.

+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl

10 komentarzy:

  1. Super, nie mogę się doczekać następnego, kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jutro, ale może mnie nie być. Postaram się dodać jak najszybciej, ale nie wiem czy zdążę :(

      Usuń
    2. No przecież wiesz,że ja bez twoich scenariuszy nie przetrwam

      Usuń
    3. Dobra, jutro zrobię wszystko, żeby dodać scenariusz :), a masz gg?

      Usuń
    4. zgadzam się z DeenieandSweety ♰ ja bez twoich scenariuszy nie przeżyję !!! ( zresztą bez innych też nie przeżyję!!)

      Usuń
    5. Tak mam GG, ale raczej na nim nie jestem, bo ostatnio mi się strasznie psuje. Ja nawet krzyż przy nicku sobie dodałam na twoją cześć

      Usuń
    6. Hehe :} Nowa notka bd chyba wieczorem, ale proszę o odwiedziny ;p

      Usuń
    7. Jak ja jestem cały czas u ciebie

      Usuń