środa, 18 lipca 2012

3 scenariusz + sprawiliście mi przykrość

Dobra. Najpierw scenariusz.

{W piwnicy}
N: Czego mamy szokać?
F: Nie wiem.
A: A co powiedziała Sarah?
N: "Księgi Izydy w miejscu szukaj, gdzie wiatr w piwnicy trzy razy zastuka".
Al: Może chodzi o kosmitów.
A: Alfie, bądź poważny.
F: Słuchajcie, skupmy się i nasłuchujmy.
{W tym momencie coś puka w ścianę}
P: Słyszeliście to? To tu!
N: {Grzebie w ścianie, w której słyszała pukanie} Patrzcie! Tu jest coś napisane!
F: {Czyta} "Teraz już wiesz, czym jest skarb. Szukaj go w miejscu, gdzie złapie cię strach".
N: Zastanówmy się nad tym. Jutro może coś wymyślimy.

{Rano, przy śniadaniu}
Mi: Wyjeżdżam zaraz po śniadaniu.
W: Będzie nam ciebie brakowało.
Mi: Mnie was też. Szczególnie ciebie Maro. {Mick i Mara się przytulają i całują}
J: Oh proszę. Zaraz puszczę pawia.
T: No, gwiazdko. Taksówka już jedzie.
Mi: {Wychodzi z Domu Anubisa}
M: {Płacze}

{W szkole, na lekcji}
E.S.: Słuchajcie, będziemy mieli nowego ucznia z Ameryki. Zamieszka on w Domu Anubisa. Koniec nowinek, wracajcie do lekcji.

{Dom Anubisa, po lekcjach}
P: {Uczy się}
E: {Wchodzi} Cześć, jestem Eddie.
P: Więc to ty jesteś tym kołkiem z Ameryki?
Jo: {Wchodzi} Hej, jestem Joy.
E: Cześć, a ja Eddie. Ta dziewczyna {wskazuje na Patricię} jest zawsze taka...
Jo: Dziwna? Nie, tylko dla nowych.
P: Oraz dla lamerów i kołków.
E: Ok.
P: {Wychodzi}

{Salon, Fabian i Nina rozmawiają}
P: {Wchodzi}
N: Zastanawialiście się nad tą zagadką?
F: No, ja trochę. Musimy zejść do piwnicy
N: No, ale nie dziś.
P: W 100 procentach popieram.
E: {Wchodzi} Cześć, jestem Eddie.
F: {Podnosi rękę} Fabian.
N: A ja Nina.
E: Amerykanka?
N: Tak
E: Jesteś najlepszym, co mnie tu spotkało.
N: {Uśmiecha się}
F: {Patrzy na nich z zazdrością}
{Nina i Fabian wychodzą}
E: Oh, jest i gaduła. Nie zauważyłem cię, bo siedziałaś cicho.
P: Mów za siebie.
E: Jesteś buntowniczką, tak? Mamy podobne charaktery. Może nie będzie tak źle?
P: Chyba dla ciebie. {Wstaje i chce wyjść}
E: {Łapie ją za rękę} Czekaj, bądź miła dla nowego.
P: {Siada z powrotem} Musisz coś wiedzieć.
E: Co takiego?
P: Ja nie jestem miła. {Wychodzi}
E: Ale...

{Nazajutrz w szkole}
D.A.: Zapewne niektórzy z was poznali już Eddiego. Kto pokaże mu szkołę, Patricia?
P: Co?
E: No nie bądź taka.
P: No dobra, pokażę mu tą głupią szkołę.
D.A.: Dziękuję, Patricio.

{Przerwa, Patricia kończy pokazywać Eddiemu szkołę}
P: Wiedz, że robię to tylko dlatego, że pani Andrews mnie o to poprosiła.
E: Nie cieszysz się, że możemy się lepiej poznać?
P: Jakoś mi się to nie uśmiecha.
E: No weź, Patricia.
P: Pokazałam ci już całą budę. No to narka.
E: Nie pogadamy?
P: Niby o czym?
E: Nie wiem. Wrócimy razem ze szkoły?
P: Dlaczego mam się na to zgodzić?
E: Bo nie jesteś taka jak się wydaje {uśmiecha się}
P: No dobra.
{Patricia i Eddie wychodzą ze szkoły}
P: Dlaczego ci tak zależy, żeby wracać ze mną ze szkoły?
E: A to, że ciebie traktuję, jak księżniczkę, a każdego innego, jak szumowinę cię nie przekonuje?
P: Raczej nie, no to dlaczego.
E: Bo jesteś fajna.
P: Przestaniesz?
E: {Sarkastycznie} niech no się zastanowię... Nie.
{Patricia i Eddie wchodzą do domu}
Jo: No, gdzie się to było?
P: Oprowadzałam nowego ucznia, a jest w tym coś złego?
Jo: Nie, jasne, że nie. {Odchodzi}
E: Dzięki, że mnie oprowadziłaś.
P: Nie ma sprawy.
E: A tak przy okazji, jesteś spoko.
P: Ty też.
E&P: {Uśmiech}
P: {Idzie na górę}

{Pokój Amber i Niny}
P: {Wchodzi} idziemy dzisiaj do piwnicy?
N: Chyba musimy.
A: Na serio?
F: Tak, Amber.
Al: {Wchodzi} o czym rozmawiacie?
P: O tym, że schodzimy do piwnicy.
Al: Super.

{Wieczór, piwnica}
Se: {Wychodzi ze ściany} wybrana. Oddaj kielich, albo zapłacisz życiem.
W: {Krzyczą}


Co do drugiej części notki. Jest mi bardzo przykro, że w ankiecie głosujecie na to, że mój blog jest beznadziejny (dlatego na razie ją zdjęłam). Może to dlatego, że ostatnia notka była krótka lub, że Mick wyjechał. Niektórzy nie lubią blogów o scenariuszach, bo jest ich już dużo. Niektóre rzeczy zaczerpnęłam z prawdziwego HoA, ale od nikogo nie kopiuję. Dopiero zaczynam pisać ten blog, ale ludzie już głosują na to, żebym przestała go pisać. To, jak głosujecie w ankietach, pozostawiam wam, ale dajcie mi szansę. Ankiety jeszcze będą, ale nie teraz. Mam nadzieję, że ludzie zmienią się i dadzą mi szansę.

+ Zapraszam do komentowania.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Zapraszam do udziału w konkursie {^^}
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl 

25 komentarzy:

  1. Super scenariusz i cały blog, dopiero go dokryłam i już mi się podoba. I nie martw się, początki są trudne, ja też założyłam bloga ze scenariuszami HoA całkiem niedawno, bo w ten piątek. Niedługo twój blog rozkwitnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny scenariusz , może wezme udział w konkursie jak coś wymyśle . ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za to,że zareklamowałaś mój blog. :3 To był dla mnie lekki szok.
    Początki zawsze są trudne, coś o tym wiem, bo też niedawno założyłam mojego bloga, ale jestem tutaj już kilka lat i znam mnóstwo blogów, ale ten mi się podoba i to bardzo dlatego jest pierwszy na liście blogów, których ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze bardzo dziękuje za momenty z Peddie, bo uwielbiam czytać o nich.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za to, że czytasz i przeglądasz mój blog. Twój mi się strasznie podoba i dlatego go zareklamowałam. A co do momentów z Peddie to będzie ich teraz dużo, bo też uwielbiam tą parę;)

      Usuń
    3. No to mamy coś ze sobą wspólnego ;)
      U mnie w scenariuszach też będzie dużo momentów z Peddie i z nową parą Vorome, bo "stworzyłam" siostrę Eddiego. Ja nie za bardzo lubię pisać o tych zagadkach, wolę o tych miłosnych scenkach, ale tylko z Peddie i Vorome. Ale jednak muszę napisać coś o zagadkach jakiś śmiertelnych zadaniach, czy czymś tam, bo inni przestaną czytać scenariusze. I teraz wymyśliłam takie jakby opowiadanie p.t. "House of Future" i każdy odcinek (część)będzie się nazywać tak jak odcinki TDA. Tylko,że tam są dzieci naszych bohaterów teraźniejszego TDA i tam Eddie i Patricia nie mieli wspólnego dziecka, tylko (nie wiem dlaczego) Patricia( i co Cię zadziwi) Jeroma. Po prostu się naczytałam scenariuszy gdzie byli parą i dlatego teraz tak wyszło.A Eddie z Marą miał, tak wiem,że to jest pokręcone... :D
      Ale pierwszy odcinek zapowiadam za kilka dni lub tygodni.

      Jeszcze raz dzięki za miłe słowa i za polecanie mojego bloga, twój też jest zajebisty.

      +Czekam na następny post

      Usuń
    4. Ja też wolę miłosne scenki, ale tylko z Peddie ;) Ja też muszę pisać o tych zagadkach, bo inaczej to nie było by TDA. A co do opowiadania, to je widziałam. Ok i na pewno bd czytać. A twój zajebisty blog bd polecony w każdej notce ;)

      Usuń
    5. Dzięki, ja też będę polecać twój blog w każdej notce. On jest na liście moich blogów i na liście blogów, których ubóstwiam. Stworzyłam tę drugą listę, ponieważ nie wszystkie blogi mają obserwatorów.

      Usuń
    6. A tak poza tym to dodałam Cię do strony Polecanych

      Usuń
  4. super!!! dużo blogów jest o scenariuszach HoA

    OdpowiedzUsuń
  5. I always spent my half an hour to read this weblog's content daily along with a cup of coffee.

    my web blog :: click this

    OdpowiedzUsuń
  6. These are in fact wonderful ideas in on the topic of
    blogging. You have touched some fastidious things here.
    Any way keep up wrinting.

    Also visit my website :: sneak a peek here
    My site - recommended reading

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahaa, its fastidious discussion regarding this paragraph
    here at this blog, I have read all that, so at this time
    me also commenting here.

    Feel free to visit my web-site: learn more

    OdpowiedzUsuń
  8. hey there and thank you for your info ? I have definitely picked up something new from right here.
    I did however expertise some technical issues using this website, as
    I experienced to reload the web site many times previous to I could
    get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK?

    Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective fascinating content. Ensure that you update this again very soon.

    My blog: the original source

    OdpowiedzUsuń
  9. I think this is among the most important information for me.
    And i'm glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is great, the articles is really great : D. Good job, cheers

    Here is my site :: buy flats

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't leave a lot of responses, however I glanced through some responses here "3 scenariusz + sprawiliście mi przykroś�. I actually do have a couple of questions for you if you do not mind. Is it simply me or does it appear like a few of the remarks look like they are left by brain dead people? :-P And, if you are writing at additional online social sites, I would like to follow you. Would you list of all of all your shared pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    my weblog http://www.propertywide.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. I'll right away grab your rss feed as I can't find your
    email subscription hyperlink or newsletter service. Do you've any? Kindly let me realize in order that I may subscribe. Thanks.

    Also visit my weblog; rent a flat

    OdpowiedzUsuń
  12. Great article, just what I needed.

    Also visit my web page; buy property

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello, i think that i saw you visited my site thus i came to go back the prefer?

    .I am attempting to to find issues to enhance my
    web site!I suppose its ok to make use of a few of your ideas!
    !

    My website :: rent house

    OdpowiedzUsuń
  14. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am
    looking forward for your next post, I will try to get the hang of
    it!

    My web blog: Recommended You Read

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for every other informative site. The place else may
    I am getting that kind of information written in
    such a perfect method? I've a challenge that I'm simply now working on, and I have
    been at the look out for such info.

    Stop by my weblog :: data recovery software

    OdpowiedzUsuń