niedziela, 5 sierpnia 2012

18 opowiadanie

I już drugie opowiadanie dzisiaj.

- Nina zobaczyła Sarę i ona jej powiedziała, że musimy znaleźć tą Księgę i to szybko.
- Jaką księgę? - Zapytał Eddie, który chyba nie kumał, o co chodzi.
- O Księgę Umarłych. Musimy ją znaleźć.
- Aha. A gdzie mamy szukać?
- Nie wiemy?
Wtedy pojawiła się Sarah.
- Nino! Nie możesz się spieszyć. Bądź rozsądna, nie mieszaj w to innych osób!
- Mam nie mieszać w to innych?
- Nino, za późno, my sami się w to wmieszaliśmy - wykrzyknęła Amber.
- Dzięki - Wtedy wszedł Fabian.
- Nino, możemy na słówko?
- No dobrze. - No i Fabina wyszła.
- To ja też sobie pójdę.
- Ok.
I zostaliśmy sami...
- Patricio, jutro jest sobota, może pójdziemy do twojego domu na weekend?
- Ja z chęcią, tylko trzeba jeszcze przekonać Victora, albo Sweet`a.
- O Sweeta się nie martw. Umiem go bajerować.
- To sprawa załatwiona.
Potem poszliśmy do Sweet`a.
- Tato, mam zaproszenie od ciotki patricii na weekend. Możemy do niej wpaść? W niedzielę wieczorem będziemy z powrotem.
- No dobrze. Tylko co z Victorem?
- Nie możemy do niego pójść, bo nam i tak nie pozwoli.
- Ale ja wam pozwalam. Dobrze, ja z nim pogadam, a wy możecie już iść. - W duchu cieszyłam się jak idiotka.
- Dzięki, tato. - Eddie powiedział i wyszliśmy.
W hall`u złapała nas Amber:
- Gdzie się wybieracie?
- Do mojej ciotki na weekend - jakoś wybrnęłam z sytuacji.
Wyszliśmy z domu i zaprowadziłam Eddiego koło domu.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Sory, że tak krótko.

+ 10 komentarzy - następne opowiadanie.
+ Zapraszam do komentowania i udziału w ankietach.
+ Wchodźcie na ten blog: {^^}.
+ Jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych notkach, piszcie na e-mail: kasia32167@wp.pl 

18 komentarzy:

  1. Mogłabym Ci pomóc, bo frappe pobudza moja wyobraźnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, też sobie jutro zrobie, bo nie mam lodów wszystkie zjadłam ;P
      i na prawdę sory, że tak krótko,ale nie mam już siły

      Usuń
    2. Ale nie są potrzebne lody, tylko kostki lodu ;p

      Usuń
    3. tak, wiem ;P
      tylko prawda jest taka, że nie chce mi się wstawać ;)

      Usuń
    4. Osz ty, człeku zły! xDDDDDD

      Usuń
    5. A od kiedy pijesz kawę?

      Usuń
    6. Nie pamiętam, ale jeszcze przed końcem roku szkolnego, ale teraz jestem uzależniona.I piję dwa kubki i wtedy moja mam je myje, a jak wychodzi to se biorę 3-4 kubek, ale muszę myć potem, bo moja mama nie pozwala mi tyle pić.

      Usuń
    7. ok ale wyśle ci za raz na e-mail`a

      Usuń